۱۳۸۹ مرداد ۶, چهارشنبه




لینکهای وبلاگ در حال بازسازیست
به زودی لینکهای صحیح جایگزین میشود





۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

با درود فراوان
خوشحال میشیم دوباره بلاگ شما بروز شه
ماهمه عاشق این بلاگ و آسونی دانلودش هستیم

ناشناس گفت...

salam dastet dard nakone
lotfan az saeid asaiesh ham ye chizaei bezarin baraie danlod
mersi
bye

ناشناس گفت...

سلام
خوشحال میشم دوباره از سایت شما استفاده کنم تو این مدت احساس میکنم چیزی را گم کرده ام .موفق و پیروز باشید .منتظرتون هستم .

ناشناس گفت...

سلام بهترین بلاگ هست امیدوارم هر چه زودتر بازسازی شود تشکر از زحمت های شما دوستان

ناشناس گفت...

باسلام و خسته نباشید من هم از شما می خوام که زودتر وبلاک تون رو درست کنید با تشکر

maral گفت...

dameton garm montazer hastim veb amadeh beshe

ناشناس گفت...

میشه بگید کی درست میشه؟؟

حامد گفت...

باسلام
لطفا سریعتر بروزکنید.خیلی طولانی شد

ناشناس گفت...

با سپاس از تلاشتون
خیلی ناراحت شده بودم که سایت پریده حالا انشا اله با قدرت و توان بیشتر افتتاح بشه
موفق باشید

ناشناس گفت...

سلام
خوشحال میشم دوباره از سایت شما استفاده کنم تو این مدت احساس میکنم چیزی را گم کرده ام .موفق و پیروز باشید .منتظرتون هستم

رضا گفت...

درود
مطالب عالی ای دارید
بی صبرانه منتظر درست شدن لینک ها هستم.....

ناشناس گفت...

پس کی سایت درست میشه؟
دارم میمیرم.......